wtorek, 30 grudnia 2014

Nowe zdjęcia rodzimy królewskiej z świąt

12 komentarzy:

  1. Nie wiem czy wożenie dzieci na kolanach i to przez kierowcę to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ciebie tata nie sadzał na kolanach i nie wiózł tak, bo koniecznie chciałaś czy chciałeś spróbować być kierowcą? Większość dzieciaków tak chce. Na polnej dróżce przecież nie na publicznej drodze! W przypadku sytuacji ze zdjęcia to nie jest droga publiczna tylko prywatna i podejrzewam, że na liczniku nie było więcej jak 20 czy 30 hm/h. Jak ktoś chce się przyczepić to przyczepi się do czegokolwiek.
      Tak samo czepiano się, że Mary czy Frederik wożąc dzieci do szkoły tym rowerem z puszką z przodu nie mają kasków, oni nie mieli, ale dzieci tak i też niektórzy mieli z tym problem.

      Usuń
    2. Pisząc szczerze mnie też uderzyła sytuacyjność tych zdjęć. Nie chodzi o czepianie się czy coś podobnego tylko bardziej o przykład jaki idzie w świat... Dzieci powinny być w fotelikach, a nie na kolanach kierowcy niezależnie od tego z jaką prędkością jechał...

      Usuń
    3. Ja również na to zwróciłam uwagę,nie czepiając się.

      Usuń
    4. Rozumiem Was dwie, ale bez przesady. Całe życie tylko maja dawać przykład...
      W takim razie Kate i William nie dali przykładu źle umieszczając Georga w foteliku, gdy wracali do domu ze szpitala :)

      Usuń
  2. pojawiły się nowe zdjęcia szwedzkiej rodziny królewskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia fajna atmosfera

    OdpowiedzUsuń
  4. Great photos Isabella and Christian so lovely.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rodzinne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że rodzina świetnie się bawiła razem ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? A może chcesz mnie po prostu uszczęśliwić ? Zostaw komentarz i wywołaj uśmiech na mojej twarzy ;)

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga