czwartek, 22 listopada 2012

Księżna Mary w Liceum Falkonergaarden


Dziś księżna Mary odwiedziła liceum Falkonergaarden, aby promować nowy projekt swej fundacji Netwerk.


Celem projektu jest doprowadzenie do skupienia się na samotność wśród młodych ludzi w okresie szkolnym.


Podczas dzisiejszej wizyty Mary wygłosiła przemówienie, a potem oglądała prezentacje wykonane przez uczniów, którzy opowiadali o swoich doświadczeniach w wyniku uczestnictwa w projekcie.



Księżna Mary miała na sobie nowy żakiet duńskiej marki więcej informacji



 kolejny raz wielobarwny top z jedwabiu z włoskiego domu mody, Prada. z kolekcji Wiosna / lato 2005.


Do tego nosiła granatowe spodnie i czarną marynarkę, które nie zostały jeszcze zidentyfikowane.


Czarna pleciona torebka pochodzi Bottega Veneta.

Zdjęcia dodam później na razie znalazłam jedynie ze znakami wodnymi, a dodawanie tych zdjęć jest nielegalne :(

***

Oficjalne zdjęcia księżnej Marie

121.jpgPrinsesse-Marie-civil.jpg



3 komentarze:

  1. Fajna ta torebka. Skoro nie będzie teraz żadnych wyjść księżnej to ja chętnie poczytałabym o królowej.Jaką jest monarchinią, jaką osobą prywatną i co o nie myślą Duńczycy? Fajnie by było jakbyś coś takiego napisała tym bardziej że w tym roku obchodzi jubileusz panowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, przygotuję Je biografię, zdjęcia itp.

      Usuń
  2. Czy tylko ja mam wrażenie że księżna Marie to kopia księżnej Mary? Widać panowie mają podobny gust, a może książę Joachim zapatrzył się w swoją szwagierkę.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? A może chcesz mnie po prostu uszczęśliwić ? Zostaw komentarz i wywołaj uśmiech na mojej twarzy ;)

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga