wtorek, 27 sierpnia 2013

Nowe zdjęcia

44024_ghbvn.jpg


Już kilka dni temu na facebook'u publikowałam powyższe zdjęcie. Znalazłam także drugie, na którym widzimy wyraźniej kto był z Mary i Frederikiem.

65642_juyhgtrr.jpg

Zacznijmy od początku:

12 sierpnia Mary, Frederik, oraz jak informuje redaktorka/redaktor BT czwórka ich dzieci ( na zdjęciu widzimy tylko Isabellę) byli widziani. Tak czy inaczej ta osoba spędzała wolny dzień w Egeskov Castle, gdzie równie wybrali się Mary i Frederik z dziećmi i przyjaciółmi. Pod koniec dnia, przyjaciele urządzili sobie... królewską bitwę wodną.


***

Billede

Poza tym Mary z dziećmi wybrała się w sobotę do ratunkowego centrum Frederiksund.

Billede

Isabella nawet próbowała prowadzić wóz ratunkowy :)

Billede

Na miejsce przybyli około godziny 11.30, na początku oglądali śmigłowiec ratunkowy w porcie. Vincent siedział na kolanach brata, Christiana, Jospehine z mamą, obok siedziała opiekunka dzieci Mette Hansen.  Dzieci zostały pomalowane farbą, co miało wyglądać na rany, Vincent podczas tworzenia dramatycznej rany na nodze siedział na kolanach starszego brata, Christiana. Małemu księciu powiedziano, żeby uważam na szory dopóki rana nie wyschnie. Vince potraktował to bardzo poważnie i nawet dawno po tym jak farba wyschła podciągał nogawkę szortów do góry. Christian, był nawet noszony na noszach. Isabella rozmawiała z sanitariuszem, późnej także z Gwardzistą Krajowym.

Billede

Mette Hansen była nianią Christiana, ja zapamiętałam ją np z otwarcia nowego domu dla słoni w kopenhaskim ZOO, kilka lat temu, gdy Christian był malutki.. Mały bardzo przywiązał się do niani, która przez jakiś czas nie pracowała dla rodziny.

Billede

Oprócz Christiana i Isabelli zauważono także małą Josephine,  zabrakło jednak Vincenta.  

Billede

Poniżej Christian i Mette Hansen:

8 komentarzy:

  1. Czekałam na te foty :D Szkoda, że tak mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety, ale jeśli pojawi się więcej, zaraz dodam ;)

      Usuń
  2. Wspaniałe zdjęcia! Isabella w wozie strażackim wygląda uroczo :D
    u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zmokli http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, właśnie odkryłam twój blog. Przejrzałam go i muszę Ci powiedzieć, że wykonujesz świetną, tytaniczną pracę. Gratuluję i powodzenia!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nowa notka ///// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że ta opiekunka do nich wróciła. Czytałam kiedyś, że miała świetny kontakt z Christianem i Isabellą. Potem odeszła, a teraz jest znowu i pewnie zajmuje się bliźniakami :) Widocznie się sprawdziła i mają do niej zaufanie.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga