sobota, 8 lutego 2014

Frederik i Mary z dziećmi byli w Dubaju ? + ferie w Verbier

Witajcie, wreszcie jestem w domu, muszę przyznać, że z niecierpliwością czekałam, aż będę mogła napisać tą notkę :)


Ostatnio wspominałam, że Frederik i Mary z dziećmi udali się na krótki wypoczynek, BilledBladet poinformował, że rodzina została zauważona na pokładzie samolotu Emirates, lecącego przez Dubaj do Danii. A więc zgodnie z Naszymi przypuszczeniami wybrali ciepły klimat gdzie nie daleko Dubaju, bądź sam Dubaj.
***


Najlepsza wiadomość, Frederik i Mary wraz z dziećmi udadzą się na coroczne ferie w Verbier w Szwajcarii. Oficjalna sesja odbędzie się 14 lutego w godzinach popołudniowych. Ktoś z Was wspomniał, ze może bliźniaki będą próbowały swoich sił na nartach. Jestem pewna, że tak, w tym roku ma za sobą swój debiut księżniczka Estelle, młodsza od bliźniąt. Możliwe, że dzieci już w zeszłym roku pierwszy raz jeździły na nartach. 

***


Pojawiło się także zdjęcie Frederik z otwarcia Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi. 

2 komentarze:

  1. Nie ktoś tylko ja - Marta ;) Pozdrawiam serdecznie, i fajnie, że już wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dziękuję Ci, Marto, będę wdzięczna jeśli w przyszłości będziesz się podpisywać, będzie mi łatwiej :)

      Usuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga