niedziela, 24 maja 2015

Najnowsze wieści z życia rodziny książęcej

Dwór królewski oficjalnie poinformował, że od 8 czerwca pracę dla księżnej rozpocznie jej nowa lady-in-waiting i osobista sekretarka, Christine Pii Hansen. Jak podano w oświadczeniu, ma ona 44 lata, w ostatnich latach była zastępcą szefa Międzynarodowej Kancelarii MSZ.


Christine Pii Hansen ukończyła, Uniwersytet w Kopenhadze i od 2004 roku była zatrudniona w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, w tym pracowała w NATO w Brukseli. W latach 2000-2001 była radcą prawnym kanału TV2. Późnej w latach 2001-2004 była asystentem  adwokata, a późnej sama została adwokatem Sądu Najwyższego. Od 2014 roku wchodziła w skład Zarządu, Flygtningenævnet.

Jak wiadomo, zastąpi ona  Tanja Elise Kjærsgaard Doky, która pracowała dla księżnej przez siedem lat. Tanja 1 czerwca rozpocznie pracę na stanowisku Communications Manager w Mærsk Container Industry.


W przyszłym tygodniu książę Frederik będzie świętował 47 urodziny. Może pojawią się jakieś zdjęcia z rodzinnego wypadu do restauracji, tak jak miało to miejsce w ubiegłych latach? :) 


Na początku maja księżna Mary nie oficjalnie odwiedziła Falkonergårdens Gimnazjum, było to spotkanie w ramach pracy Mary Fonden. 

Mary zobaczymy za trzy dni. 27 maja, z samego rana jako patronka Psykiatrifondens Reach Out, Mary dotrze autobusem do Ruds Vedby Skole na zajęcia z uczniami szóstej klasy. Na spotkani z dziećmi poruszony zostanie temat zdrowia psychicznego i dobrego samopoczucia.

Z kolei 30 maja księżna przybędzie do ogrodu botanicznego w Aarahus na Fri for Mobberi Børnestafet. 

***

Nie długo na blogu pojawi się post o ubraniach wielokrotnie noszonych przez księżną Mary. O ten post poprosiła mnie już jakiś czas temu czytelniczka z Australii i bardzo się cieszę, że teraz mam już czas żeby go napisać :)

bt.dk, instagram, kongehuset

7 komentarzy:

  1. Cieszę się ,że zaczniesz tu publikować tematyczne notki,bo jesteś w tym dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Frederik urodziny ma 26 maja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykształcenie nowej lady-in-waiting Mary pozwala mi mieć nadzieję, że może kiedyś i ja będę wykonywała ten zawód ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałabyś?:>
      Jestem ciekawa nowe LiW i ewentualnych zmian...

      Usuń
    2. Ja bym nie chciała, ale musi to być bardzo ciekawa praca.

      Usuń
    3. No, jasne, że bym chciała. Obracanie się w tych sferach to moje marzenie :D

      Usuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga