środa, 6 stycznia 2016

Trzeci bankiet noworoczny

Dziś rano królowa Małgorzata wydała ostatni bankiet z okazji Nowego Roku w Pałacu Christiansborg. Było ono wydane dla członków sił zbrojnych, organizacji humanitarnych i różnych patronatów królewskich. Oczywiście królowej towarzyszył syn i synowa.

 Królowa jak co roku na miejsce przybyła w złotej karocy.




Księżna Mary dziś zdecydowała się na suknię od Prady, która została zmodyfikowana. Księżna miała ja na sobie już w zeszłym roku na drugim przyjęciu noworocznym.
Dzisiejszy stój księżna dopełniła szpilkami od Prady i kopertówką Quidam.

księżna w sukni Prady w 2015 roku

15 komentarzy:

  1. Czy mary jest w ciazy?bo tak wyglada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby cudownie :D

      Usuń
    2. Och ja też bym chciałażeby tak było!

      Usuń
    3. Me also, would love it more beautiful children, yes.

      Usuń
    4. Ja patrząc na to zdjęcie od razu o tym samym pomyślałam ale to raczej przez tą suknie . Wątpię by zdecydowali się na kolejne dziecko Mary po pierwszę ma już swój wiek a po drugie w kazdej chwili mogą zostać parą królewską .

      Usuń
    5. Zdecydować może się nie decydowali ale wpadka zdarzyć się mogła.

      Usuń
  2. pięknie wyglądała chociaż chyba najbardziej podobała mi się jej kreacja z drugiego bankietu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna przerobiona suknia! Prosta, ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kreacja ja postarza. Za ciemne kolory,a na dodatek ja pogrubia. Niestety,ta kreqcja nietrafiona kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem ani na tak, ani na nie, jeśli chodzi o tę stylizację... Moje pierwsze wrażenie było, że jest okropna, a teraz właściwie jest dla mnie neutralna. Chyba muszę dłużej się jej przyglądnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno ta stylizacja jest lepsza od wczorajszej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely the princess is beautiful with charming smile, the dress and the color look great on Mary.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna i elegancka stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga