środa, 7 września 2016

10-lecie grupy parlamentarnej + więcej

Księżna uczestniczyła dziś jako gość honorowy w przyjęciu z okazji 10-lecia grupy parlamentarnej zajmującej się zdrowiem seksualnym i reprodukcyjnym oraz prawami zdrowia. Uroczystość odbyła się w pałacu Christiansborg .
Grupa powstała w celu zapewnienia ciągłego i bezpartyjnego nacisku na zdrowie seksualne i reprodukcyjne oraz prawa (SRHR), zarówno w Danii, jak i za granicą.  Służy jako forum do dyskusji, wymiany wiadomości, doświadczeń i współpracy. Ponadto organizuje równego rodzaju wydarzenia oraz uczestniczy w międzynarodowych szczytach. Od rozpoczęcia działalności grupa rozrosła się do 50 parlamentarzystów ze wszystkich partii politycznych.
W ramach uroczystości zorganizowano quiz, który poprowadził minister Jensen. Pytania zadawane były z dziedzin tj grupy ponadpartyjne i prawa człowieka. Księżna znalazła się w jednym z trzech zespołów, które walczył o zwycięstwo.
 Mary była w grupie z byłym ministrem spraw zagranicznych Martinem Lidegaardem, a ich drużyna zajęła ostatecznie drugie miejsce.

*****

Wczoraj para książęca była gospodarzami przyjęcia wydanego w pałacu Fryderyka VII dla prezydium Fundacji Mary. Księżna wykonała zdjęcie jadalni tuż przed rozpoczęciem kolacji. 

****
Niedawno królowa Maxima odwiedziła Indonezję, gdzie nosiła spódnicę od Etro. Wcześniej taką spódnicę nosiła księżna Mary w Rio.



10 komentarzy:

  1. Kiedy mogą pojawić się zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście pierwsze zdjęcia pojawiły się dość szybko ok 18

      Usuń
  2. Pięknie nakryty stół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pałacu to pewnie codzienność, ślicznie

      Usuń
  3. Czy mi się wydaje..czy księżne mają nawet takie same obuwie??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są podobne, jednak nie takie same. Trzeba zwrócić uwagę, że buty Maximy są na platformie

      Usuń
  4. Bardziej podoba mi się w tej spódnicy księżna Mary

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie... Czy wysyłałaś może kiedyś list do księżnej Mary? Jeśli tak, to czy otrzymałaś odpowiedź i w jakiej formie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłałam listy do księżnej z okazji urodzin i zawsze w odpowiedzi otrzymywałam kartkę z podziękowaniem (bez zdjęcia). Natomiast na życzenia świąteczne nie dostałam odpowiedzi.

      Usuń
  6. Niezmiennie księżna Mary księżna Mary potwierdza to, że chce brać udział w rozmowach i spotkaniach poświęconych trudnym, drażliwym tematom. Podziwiam ją za to i wierzę w to, że przyniesie to pozytywne skutki i pomoże wielu ludziom.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? A może chcesz mnie po prostu uszczęśliwić ? Zostaw komentarz i wywołaj uśmiech na mojej twarzy ;)

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga