środa, 10 stycznia 2018

Koncert noworoczny Home Guard

Wczoraj wieczorem księżna Mary uczestniczyła w koncercie noworocznym zorganizowanym w Kopenhaskim Ratuszu. W tym roku organizatorami byli wolontariusze i pracownicy Home Guard z regionu Landsdelregion. Już po raz dziesiąty odbył się taki koncert, który co roku przygotowywany jest przez inny region.  We wczorajszym koncercie uczestniczyło ok. 500 z policji, armii i Home Guard. Na scenie wystąpili soliści Thomas Falkenberg i Johanne Milland. 
Home Guard to ochotnicza organizacja militarna, której księżna jest porucznikiem.

Mary wybrała sukienkę od Heartmade, którą nosiła już we wrześniu zeszłego roku (klik). Do tego płaszcz od Prady, szpilki Sand i kopertówka Bottega Veneta.


*****

Najlepszą stylizacją roku została suknia, w której księżna wystąpiła na przyjęciu zwrotnym z okazji wizyty państwowej króla i królowej Belgów. Kreacja pochodzi z atelier Jaspera Hovringa. 

Zdjęcia: dailymail, kongehuset

5 komentarzy:

  1. Szkoda ze nie wygrała złota sukienka, ale i w tej Mary wyglądała ładnie.
    Jak zobaczyłam wczoraj zdjęcia Mary w tej sukience to myślę zaraz pojawia się komentarze odnośnie ciąży i dzisiaj wchodzę a tam "czy księżna jest w ciąży?". Ciekawe mnie tylko do około ilu lat księżnej będą się pojawiały komentarze bo w tym roku będzie miała 46 lat (wiem ze jeszcze może być w ciąży i jest młoda) i myślę że już nie zdecydują się na dziecko chociaż bardzo bym chciała aby mieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urwało mi kawałek komentarza:'(
      A ocena odnośnie dzisiejszej stylizacji jest taka ze Mary wygląda bardzo ładnie w tej sukience pomimo tego że większość osób wyglądało by w niej jak własną ciocia. Ja nie wiem jak ona to robi ze ma taki styl tylko pozazdrościć.
      Gosia

      Usuń
  2. Od plotek chyba nigdy nie jest się wolnym.
    We wrześniu jakoś nie zwróciłam uwagę na tę sukienkę,nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta stylizacja roku w ogóle mi się nie podoba. Nie dość, że sukienka niedopasowana do figury, to jeszcze w tej fryzurze Mary wygląda wyjątkowo niekorzystnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga https://wielkarodzinakrolewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga