poniedziałek, 21 stycznia 2019

Para książęca odwiedzi Koreę Południową + więcej


Z okazji 60-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych między Danią a Koreą Południową para książęca złoży wizytę w tym kraju. Wizyta odbędzie się w dniach 20-22 maja w Seulu. Książę i księżna będą przewodniczyć delegacji biznesowej. Program promocji biznesowej będzie skupiał się na zrównoważonym rozwoju, opiece zdrowotnej, żywności oraz stylu życia. W ramach obchodów kulturalnego roku dla Danii i Korei Południowej program uwzględni prezentację duńskiej kultury.
Para książę złożyła już wizytę oficjalną w Korei Południowej w 2012 roku.



*****

Wyniki głosowania na stylizację roku:

III miejsce


II miejsce


 I miejsce

7 komentarzy:

  1. Jak najbardziej zgadzam się z wyborem stylizacji roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już drugi raz wygrywa ta kreacja, która mnie zupełnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwycięska stylizacja jest bardzo ładna, chociaż na początku nie byłam do niej zbytnio przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizyta w Korei zapowiada się ciekawie
    Cieszę się że w ankiecie wygrała moja faworytka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór był trudny. Bardzo podobała mi się czerwona sukienka nr 9 i stylizacja z niebieskim płaszczykiem, ktore może założyć jednak każda z nas ( teoretycznie ��), no ale przecież podziwiamý księżną, dlatego cieszę się, że zwyciężyła suknią prawdziwej księżnej. W końcu zaglądamy do rodziny królewskiej. Trochę bajki na codzień nie zaszkodzi ����

    OdpowiedzUsuń
  6. I have read several good stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
    I surprise how so much attempt you put to create one of these magnificent informative site.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przegapiłam głosowanie :(
    Wybór nie jest zły. mi ta suknia nie przypadła do gustu, ze względu na wykończenie dekoltu. Kolor jest ok.
    Moim faworytem byla styliacja nr 13, na drugim miejscu nr 9 a na trzecim nr 6.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga