poniedziałek, 9 września 2013

Mary na przyjęciu urodzinowym w Londynie


W niedzielę księżna Mary uczestniczyła w 50. urodzinach Sorena Jessena, znanego restauratora na modnej   Lombard Street 1, w Londynie. Soren jest jednym z najlepszych przyjaciół księcia Frederika, który obecnie przebywa w Argentynie. 


Impreza utrzymana w stylu lat 20. Goście byli ubrani w stroje niczym w filmie "Wielki Gatsby". Na zdjęciu powyżej widzimy przyjaciółkę księcia i księżnej, Julie Mølsgaard, z której rodziną w tym roku para spędzała wakacje. 


Nie zabrakło spektakularnego pokazu fajerwerków i równie spektakularnej interwencji policji.


Mary opuściła imprezę tuż przed dwudziestą trzecią. 

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja Księżnej.

    Impreza miała motyw "Wielki Gatsby".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że Księżnej towarzyszyła przyjaciółka jej i Frederika - Julie Mølsgaard.

      Usuń
    2. o Wielkim Gatsby napisałam, o przyjaciółce nie ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam imprezy tematyczne :D Lata 20. ach co to były za czasy.... kocham retro. Mary wyglądała cudownie i mam nadzieję, że wspaniale się bawiła
    u mnie nowa notka/// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła interwencja...
    Pięknie wyglądała :)

    Zapraszam na NN u mnie + mam ciekawą propozycję dla Ciebie :) Więcej znajdziesz tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/09/2164-2166-problemy-nowosci-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga