piątek, 28 grudnia 2012

Nowe zdjęcie księżnej Marie i informacje

prinsesse20_marie_moeltoender_NHD.jpg


Księżna Marie była na nabożeństwie w pierwszy dzień Świąt, dziś znalazłam zdjęcie, miała na sobie piękny niebieski płaszcz.


***


Z nowszych wiadomości, książę Frederik oglądał wczoraj turniej badmintona. 


***

Znalazłam także stare zdjęcia Królowej Małgorzaty z Jej przemówień Noworocznych. Przy okazji możemy zobaczyć jak się zmieniła . Pierwsze zdjęcie pochodzi z 1972 roku. Zdjęcia są ułożone chronologicznie aż do   1979 roku 

1972-margre.jpg1973-margre.jpg1974-margre.jpg1975-margre.jpg1976-margre.jpg1977-margre.jpg1978-margre.jpg1979-margre.jpg

***

Tak przy okazji rodziny-krolewskie-photo.blogspot.com/ to mój blog szczerze to pomysł podebrany od Marty, mam nadzieję, że się nie obrazi, składuję tam zdjęcia które mi się spodobały i pewnie do niczego mi się nie przydadzą xD

***

Dziś coś mnie naszło i pod wpływem impulsu stworzyłam blog o Rodzinie Książęcej Luksemburga,  już po zaręczynach Wilhelma i Stephanie o tym myślałam, ale to zaręczyny księcia Felixa utwierdziły mnie w tym pomyśle adres trochę przyszłościowy :

http://ksiezna-stephanie-clarie.blogspot.com/

Muszę jeszcze zmienić szablon i dodać różne widgety.

1 komentarz:

  1. Super te zdjęcia królowej, nawet nie wiedziałam jak wyglądała w młodości.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga