czwartek, 22 października 2015

Mary na DANSK Design Talent

Pierwsze zdjęcie:


11 komentarzy:

  1. Byłoby lepiej, gdyby nie dziwna góra sukienki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada jak do polowy oskubany golab.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mary wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się, rękawy okropne

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba. To event związany z modą więc mogła sobie pozwolić na ekstrawagancję i tak zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uklad palcow lewej reki taki sam, jak od pewnego czasu u Letizi.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? A może chcesz mnie po prostu uszczęśliwić ? Zostaw komentarz i wywołaj uśmiech na mojej twarzy ;)

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga