sobota, 13 lutego 2016

list z Danii + ciekawa ankieta

Kilka dni temu dostała odpowiedź z biura księcia Fryderyka i księżnej Mary na życzenia świąteczne, które do nich wysłałam. A czy wy również otrzymaliście odpowiedź?

****
Ostatnio przeprowadzono w Danii ciekawą ankietę. Mężczyznom zadano pytanie "Która kobieta jest dla nich idealna, aby mieć z nią dzieci?" A oto wyniki:

1.Księżna Mary 

2. Scarlett Johansson - amerykańska aktorka

3. Caroline Wozniacki - duńska tenisistka

4. Jennifer Lawrence - aktorka

5.Mette Frederiksen -  duńska minister pracy

Wśród Pań równie przeprowadzono ankietę, który mężczyzna jest dla nich idealnym kandydatem na ojca.

1. Książę Fryderyk

2.Nikolaj Lie Kaas - aktor

3.Mads Mikkelsen - aktor

4.George Clooney  - aktor

5.Nikolaj Coster-Waldau - fanki "Gry o tron" na pewno go poznają ;)

Nie dziwi mnie zwycięstwo zarówno Mary jaki i Fryderyka ;) a wy jakbyście odpowiedzieli na takie pytanie?




12 komentarzy:

  1. Ja wysłałam do Mary list z życzeniami, ale urodzinowymi i nie dostałam jeszcze odpowiedzi. Zastanawiam się, dlaczego duńska rodzina królewska nie wysyła w odpowiedzi zdjęć/pocztówek jak inne rodziny królewskie. Wydaje mi się, że kiedyś wysyłali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu tak wybiórczo odpowiadają na listy, ponieważ w zeszłym roku nie dostałam odpowiedzi

      Usuń
  2. Ja wysłałam dwa listy: jeden do Mary z okazji urodzin, drugi do królowej z okazji Świąt. Do dziś nie mam odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wysłałam listy z okazji urodzin do Mary i Marie. Odpowiedzi na razie brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wysyłam i nie będe wysyła tak uprzedziłam sie do ksieznej Mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprzedziłaś się, bo?

      Usuń
  5. Ją dostałam odpowiedź jakiś czas temu. Strasznie się cieszyłam bo uwielbiam Mary, to najpiękniejsza i najbardziej zaangażowana kobieta we wszystkich RK.

    OdpowiedzUsuń
  6. A może post o przyjaciołach mary??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie cos napisać, jednak niczego nie obiecuję

      Usuń
  7. Czy w tym roku Mary i Frederik z dziećmi nie wyjeżdżają nigdzie na ferie zimowe, jak w zeszłym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie ma na ten temat żadnych informacji oficjalnych, ale podejrzewam, że mogą nie pojechać, ponieważ 28 lutego rozpoczynają oficjalną wizytę w Arabii Saudyjskiej, a w ciągu najbliższych dni książę Fryderyk jest regentem

      Usuń
  8. http://alicja-bachleda-curus.blogspot.com/ Zapraszam! Jest piękna niczym europejskie księżne!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? A może chcesz mnie po prostu uszczęśliwić ? Zostaw komentarz i wywołaj uśmiech na mojej twarzy ;)

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga