środa, 24 lutego 2021

Internetowy szczyt na temat dobrostanu młodzieży + więcej

facebook/kongehuset

 26 listopada księżna Mary wzięła udział w internetowym szczycie poświęconym dobrobytowi młodych ludzi w czasie pandemii. Księżna swoje nagranie przygotowała dzień wcześniej. Organizatorami szczyty było Ministerstwo Edukacji i Badań oraz Ministerstwo Kultury, którzy gościli ponad 80 organizacji, interesariuszy i ekspertów z wielu branż, aby opracować nowe pomysły działań, które należy podjąć na rzecz młodzieży. 

Życie codzienne w czasie pandemii może być trudne dla młodych ludzi, gdy między innymi zajęcia rekreacyjne, grupy studyjne i zajęcia towarzyskie są wstrzymane.




******

19 listopada na stronie dworu królewskiego pojawił się nowy portret księżnej wykonany przez Stine Heilmann. Zdjęcie pochodzi z tej samej sesji co opublikowany wcześniej portret pary książęcej.
Sesję wykonano w The Lab Cph, gdzie wykonano również ostatnią sesję urodzinową księcia Christiana. Tło przygotowała Lise Trampedach, natomiast za obróbkę graficzną odpowiedzialny był Wetouch Imagework. O wygląd księżnej oraz księcia zadbali stylistka Anja Camilla Alajdi oraz fryzjer Soeren Hedegaard, którzy współpracują z Mary od lat.

10 komentarzy:

  1. Chciałam złożyć wyjaśnienia : to ja rok temu byłam Joanną S i pisałam takie komentarze na temat bloga chciałam zobaczyć jak zareagujecie xd i wgl bekę miałam wtedy

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na listopadowe daty, rozumiem, że jest to taki jakby post "wspominkowy" na temat aktywności Mary z ostatniej jesieni, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można to tak określić. Przez ostatni czas miałam przerwę w pisaniu, więc teraz chce nadrobić zaległości i jednocześnie zachować chronologię wydarzeń

      Usuń
    2. Ok, rozumiem. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny portret księżnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorko, czy wrócisz jeszcze? Brakuje nam twoich wpisów o Mary..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po bardzo, bardzo długiej przerwie wracam. Stęskniona za pisanie i pełna energii. Mam nadzieję, że nadal będziecie tu zaglądać

      Usuń
  5. I used to check every day for post about Mary, but now only check every two weeks or so. Should I keep checking or are you done doing this blog? You did such a good job. I really miss it.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga