środa, 31 lipca 2013

Carina Axelsson




Dziś na zakupach dojrzałam sukienkę Carin Axelsson pochodzi ona z Zary i można ją kupić także w Polsce za 79.90. Ja online znalazłam trochę inną wersję sukienki w żółtym kolorze, ale jeśli ktoś mieszka w okolicach Łodzi identyczną znajdzie w Manufakturze ;) 
Zdjęcie 5 SUKIENKA W PTAKI z Zara

Szczerze przyznam, że nie interesowałam się Jej osobą, wiedziałam tylko, iż Carina Axelsson jest przyjaciółką księcia Gustawa (syna księżniczki Benedikte).

 Jak się okazuje pani Axelsson urodziła się 1968 roku w  w Północnej Kalifornii i dorastała w Santa Cruz Mountains n południe od San Francisco.

Po ukończeniu szkoły średniej przeniosła się do Nowego Jorku, gdzie rozpoczęła karierę w modelingu, a następnie przeniosła się do Paryża, gdzie kontynuowała karierę, studiowała historię sztuki i publikowała swoją pierwszą książkę z obrazkami, Nigel of Hyde Park, skierowaną dla 4-6 latków.

W latach gdy pisała i rysowała, dosięgła szczytu w karierze modeling'owej, pracując jako osobista asystentka znanego brytyjskiego projektanta mody. Jej doświadczenie w świecie mody teraz inspiruje wielu młodych ludzi w swojej nowej serii, Undercover Model, historia opowiada o dziewczynie detektywie, która rozwiązuje zagadki mody.


Carina obecnie mieszka z powrotem w górach - tym razem w zachodnich Niemczech - ze swoim partnerem - księciem Gustawem, i czterema psami. 


Pisze i ilustruje w pełnym wymiarze czasu. Rok temu została matką księżniczki Atheny, córki księcia Joachima i księżnej Marie, z którą łączy Ją bliska przyjaźń. 


Carina bardzo często pojawia się u boku swego partnera na oficjalnych przyjęciach, od dawna już spekuluje się, że para zawarła związek małżeński i stara się utrzymać ten fakt w tajemnicy. 

 
Co ciekawe Axelsson na podczas oficjalnych okazji pojawia się w tiarach.


Więcej o pracy pani Axelsson dowiecie się tutaj.

Polub Crown Princess Mary na facebook'u

10 komentarzy:

  1. Miała ciekawe życie :D Jest całkiem ładna :)
    u mnie nowa notka/ / http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ta tiara jest zastanawiająca.

    Dziękuje za przybliżenie mi jej osoby, przyznam szczerze że nie miałam pojęcia kim ona jest.

    Pozdrawiam Ania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za przybliżenie mi jej osoby.nn http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale pomysł z tiarą świetny!
    http://ludzietworzaswiat.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! :) Ale co do sukienki - trochę drogo :(

    Zapraszam na mini-imprezę :) http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/08/1ooo-mini-impreza-z-okazji-tysiecznej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też o niej wcześniej nie słyszałam i podejrzewam, że gdyby nie mieli ślubu, to pewnie nie nosiłaby tiar ;)

    nowa notka
    { the Queen.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta sukienka :) Może te tiary mają jakiś szczególny symbol, albo po prostu Carina chce się wyróżnić?
    NN na http://arianagrande-poland.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nowa notka // http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że tacy bogaci ludzie, którzy jednak są na "świeczniku" kupują w takich zwykłych sieciówkach w bardzo przyzwoitych cenach :)
    Na Podaruj-Psu-Uśmiech.blog.pl pojawiły się dwie nowe notki - blog wspiera adopcję 3 większych psiaków z akcji "Zaginął Dom", a poniżej znajdziesz artykuł z Gazety Wyborczej napisany na podstawie opublikowanego dzisiaj raportu NIK, który przeprowadził kontrolę samorządów pod względem opieki nad bezdomnymi zwierzętami. Wyniki są wstrząsające!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiemy już jak wygląda okładka a także track lista pierwszej solowej płyty Maite Perroni pt. “Eclipse de Luna” (Zaćmienie księżyca). Zapraszam! http://maite-perroni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga