środa, 17 lipca 2013

Nowości

Nowych zdjęć Frederika i Mary możemy się spodziewać w weekend, ponieważ para uda się do Norwegii w związku z 40 urodzinami księcia Haakona i księżnej Mette-Marit.

***

Cayx_Main__b468m.jpg

Z kolei brat księcia Frederika, Joachim wraz z rodziną przebywa jeszcze w Cayx. Rodzina za pozowała do sesji zdjęciowej. Okazuje się, że do Marie, Joachima, Henrika i Atheny  dołączyli dwaj synowie księcia z pierwszego małżeństwa - Felix i Mikołaj.

01__cays-luty-2013.jpg

od lewej: książę Mikołaj, książę Felix, książę Henrik, księżna Marie, księżniczka Athena i książę Joachim.

03__2013-C.jpg02__CAYX-MI-July-2013.jpg04__CAYYYYYX.jpg

Marie i Athena:

06__LUNET2013TES.jpg07__ATENAN-JUILET2013.jpg09__JUILLEET-2O13-CMA.jpg24__COQUIN.jpg19__heureux-luty-2013.jpg10__LESGARCONS.jpg11__ENVOITURE.jpg12__ENCOREVOITURE.jpg13__LESTROIS.jpg14__PAPAFILLE-2013.jpg15__PAFINIKO.jpg16__ATJOKNIKO.jpg

Felix, Mikołaj i Henrik:

17__FRERES-luty-2013.jpg18__PORTAIL.jpg

***


Książę Felix w zeszłym tygodniu został ranny w nogę, idąc na basen ich domu Alanya (duże rozcięcie wymagało 10 szwów). 

***

Jak się dowiedziałam Felix i Mikołaj dopiero wczoraj dołączyli do księcia Joachima i ksieęnej Marie. Wcześniej byli w Turcji ze swoją matką, hrabiną Alexandrą i Jej mężem.

14 komentarzy:

  1. świetna tematyka, zdjęcia i ciekawe informacje ;)

    zapraszam do zaglądania: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te zdjęcia z Atheną. nn http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam za weekndem pewnie panie zaprezentują cudne stroje ale ta mała Athena fajna fajnie widzieć jej zdj już się nie mogę doczekać tej sesji co ma być 26 bo będą bliźniaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękne zdjęcia, cudowna rodzina :) Najbardziej podoba mi się to, na którym małej zakładają okulary :P U mnie NN - zapraszam! [HilaryVault]
    P.S. Mam nadzieję, że odwiedzisz mojego drugiego bloga poświęconego ogłoszeniom adopcyjnym psów - może razem uda nam się pomóc bezdomnym psiakom ;) [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre zdjęcia są naprawdę słodkie! :)
    Zobacz oficjalną okładkę piosenki "Baby I" - http://arianagrande-poland.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcie Mary w nagłówku:) cudeńsko. a co do sesji, też mi się bardzo podoba. zdjęcia są takie 'na luzie', ale moje serce podbiła mała Athena:D

    nowa notka
    { theQueen.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  7. Athena jest przecudna! Zapraszam na bloga http://kate-middleton.blog.onet.pl/ ! Może wymiana affiliates i info o nowych notkach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju te zdjęcia są takie słodkie i naturalne :D
    u mnie nowa notka // http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że zdjęcia niepozowane, te dzieciaki są cudne :)
    Czekam na zdjęcia bliźniaków Mary, mam nadzieję że tym razem będą obydwoje. W tamtym roku był tylko Vincent.

    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sesja!

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować - wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy - wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować - też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za pomoc w imieniu swoim i 4DogS :) Mam nadzieję, że pomożesz dalej i zaangażujesz się w to przynajmniej na tyle, że będziesz o nas pamiętała, gdy usłyszysz że jakiś Twój znajomy chciałby mieć psa ;) [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nowa notka:)

    {theQueen.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  13. nowość na http://kate-middleton.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, dodamy się do aff i będziemy informować o nowych notkach ?

    Ostatnio założyłam blog o królowej Maximie {krolowamaxima.blog.pl}

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga