poniedziałek, 29 lipca 2013

Mary i Frederik z dziećmi w Legolandzie

Kronprinsesse Mary Nyder besøget i Legoland dla Fulda med sinus pożaru dejlige Kongelige urodził.


Dziś księżną Mary i księcia Frederika zauważono w Legolandzie z Chrisitanem, Isabellą, Vincentem i Josephine. Jak większość ludzi rodzina korzysta z wakacji i czasu wolnego.  Jak doczytałam się na Ekstra Bladet, rodzina książęca bardzo często odwiedza to miejsce gdy przebywa na Zamku w Gråsten, także królowa Anne-Marie i księżniczka Bendedikte bywają w Legolandzie z wnukami.



Mary nosiła okulary od Prady.



***



Podczas sesji Mary nosiła nową granatową sukienkę Rabens Saloner za 999 DKK.



Księżna nosiła również nowe buty od Tory Burch.

6660036-sommer-grsten

Polub Crown Princess Mary na facebook'u

13 komentarzy:

  1. Fajnie, że poświęcają dzieciom dużo czasu, a nie tylko są "niedzielnymi" rodzicami.

    Jak tam wakacje Izo?
    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dobrze, w weekend wreszcie wyjeżdżam, ale tylko na dwa dni ;)

      Usuń
    2. To życzę miłego wypoczynku i żeby pogoda dopisała. Ja miałam gości teraz przez dwa dni. Niespodziankę zrobiła mi moja daleka kuzynka, którą ostatni raz widziałam 13 lat temu.

      Ciekawostką jest, że ona jak miała niespełna 2 lata poleciała z rodzicami do Australii- tam się wychowała i nie zamierza tutaj wracać na dłużej niż 6 miesięcy. Pomimo tego dość dobrze mówi po polsku.

      Oczywiście dostałam zaproszenie na rewizytę do Brisbane. Tylko szybko to nie nastąpi, bo jest kilka ale
      - bilet na samolot kosztuje 1800 zł w jedną stronę, a leci się 22 godziny z międzylądowaniem gdzieś w Chinach.
      - muszę podszlifować swój angielski,
      - nie posiadam takich oszczędności, a pracy na razie nie mam :(

      Za to jak zarobię, to pomimo obaw lecenia samolotem polecę. Może wybiorę się do Hobart! Bo będę dość blisko.

      Pytała się też czy w Australii dużo mówi się o monarchii?
      Powiedziała, że piszą u nich tylko o monarchii brytyjskiej i duńskiej, ze względu na Mary. A o pozostałych nic.

      Pozdrawiam Ania:)

      Usuń
    3. Zazdroszczę, ale z pewnością polecisz, mam nadzieję, że zrobisz dużo zdjęć, szczególnie w Hobart i mi pokażesz ;)
      ja planowałam w tym roku jechać do Danii, ale nie wypaliło, może w przyszłym roku ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    4. Jak zrobię to pokażę :)
      Też mam zamiar odwiedzić Danię
      Ania

      Usuń
  2. Musiało być to miłe zaskoczenie dla odwiedzających Legoland. Fajnie, że żyją oni takim normalnym życiem
    u mnie nowa notka/ zapraszam http://sam-barks.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, aby to było zaskoczenie. Para książęca jest tam w prawie każde wakacje.

      Usuń
    2. Moim zdaniem mogło być, te same osoby nie odwiedzają wciąż Legolandu, to popularne miejsce i przyjeżdżają tam ludzie z całej Danii ;)

      Usuń
  3. Fajnie że poświęcają tyle czasu dzieciom

    NN na http://ashley-victoriabenson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nowa notka // http://sam-barks.blog.pl zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. NN na http://ashley-victoriabenson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci na pewno miały frajde http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nowa notka / / http://sam-barks.blog.pl zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga