wtorek, 1 listopada 2016

Nagrody Rady Nordyckiej

Dzisiejszego wieczoru para książęca przybyła do sali koncertowej DR, aby wziąć udział we wręczeniu nagród przyznawanych przez Radę Nordycką w dziedzinach: literatura dla dzieci i młodzieży, film, ekologia, muzyka. 
Wśród gości znaleźli się również premierzy krajów skandynawskich i bałtyckich, ministrowie, parlamentarzyści, zeszłoroczni zwycięzcy i nominowani.
Wręczenie nagród odbywa się w ramach trwającej sesji Rady Nordyckiej, która odbywa się w dniach 1-3 listopada w Kopenhadze.









8 komentarzy:

  1. Bluzka Mary jest sliczna, spodnie psują cały efekt.

    Widziałaś to : http://www.billedbladet.dk/billed-bladet/nyt-billed-bladet-magasin-royal-paa-gaden
    ja chcę to mieć, tylko gdzie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Billet bladet przygotowuje liczne specjalne wydania, więc ten mnie nie zaskoczył. Myślę, że nie długo można kupić go będzie na ebay'u.

      Usuń
  2. Mary jak zwykle świetnie Frederik trochę dziwnie wygląda twym szalikiem ale rozumiem chce zasłonić kołnierz ortopedyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ta stylizacja podoba, szczególnie bluzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Co się stało Fryderykowi..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryderyk miał wypadek na trampolinie, o czym pisałam tutaj: http://ksieznamary.blogspot.com/2016/10/przyjecie-dla-olimpijczykow-i.html

      Usuń
  5. Królowa zabawnie podsumowała zabawę Frederika na trampolinie w wieku 50 lat :D Dobrze, że nei odpuszcza obowiązków.

    Mary jak zawsze wyglądała pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    bardzo miło mi się patrzy na księżną i księcia. Oni tak bardzo pasują do siebie. Wspaniała para.
    Pozdrawiam,
    Letycjanka

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga