wtorek, 8 listopada 2016

Konferencja Kærlig talt


Mary uczestniczyła dziś  konferencji "Respekt pa skemaet" (Respekt na porządku dziennym) w ramach projektu Kærlig talt (Porozmawiajmy miło). Jest to projekt realizowany przez fundację Mary. Konferencja skupia się na relacjach nauczycieli z uczniami, zarządzaniu konfliktami i komunikacji w szkole. Ma na celu wzmocnienie zdrowych relacji i szacunku w komunikacji z nastolatkami.
Kærlig talt skierowany jest do uczniów kończących szkoły i dąży do rozwijania wśród młodych ludzi zdolności do radzenia sobie z trudnymi emocjami. Co w przyszłości ma zapobiec stosowaniu przez nich przemocy 
"W spotkania z innymi ludźmi angażujemy się i stajemy się emocjonalni. Szacunek komunikacji jest wyzwaniem, bo wymaga od nas spokoju, gdy emocje są wzburzone. I to jest ważne, aby nauczyć młodych ludzi, żeby najpierw myśleli, później działali." - mówiła w swoim przemówieniu księżna.



Mary miała na sobie bluzkę od Aiayu i spódnicę od Joseph.





5 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ta stylizacja. Spódnica modna, ale zbyt boho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wiem o konieczności takiej inicjatywy, gdyż sama jestem nauczycielką

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa inicjatywa i według mnie niezwykle potrzebna. Tak często pojawiają się konflikty lub nieporozumienia, których można byłoby uniknąć, gdyby wcześniej była bardziej efektywna komunikacja. Problem dotyczy wszystkich sfer życia: przedszkola, szkoły, pracy, życia osobistego. Tym bardziej cieszę się, że księżna Mary uczestniczy w takich inicjatywach.
    Wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica zdecydowanie nie ta :/ Wygląda okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uważam, że spódnica nie pasuje do tej bluzki. Osobno t ubrania mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga