niedziela, 23 czerwca 2013

Co u Marie i Joachima ?



18 czerwca księżna Marie i Jej mąż, książę Joachim uczestniczyli w pokazie mody Charlotte Sparre.

ARD_zpsf014b4e8.jpg

20 czerwca księżna Marie była w Brukseli, gdzie odwiedziła North Atlantic Treaty Organization. 

403748_700_415_0_0_0_0_2.jpg

Księżna spotkała się z m.in. z byłym duńskim premierem oraz Sekretarzem Generalnym NATO - Panem Andersem Fogh Rasmussen'em.  

BRD_zps0a8615d5.jpg
Oprócz tego księżna zwiedziła nowe Centrum Nadzwyczajnej Komisji Europejskiej, gdzie spotkała się z komisarzem Unii Europejskiej ds. pomocy humanitarnej i reagowania kryzysowego, panią Kristaliną Georgieva i komisarzem ds. działań w dziedzinie klimatu, panią Connie Hedegaard. 


***


Już jutro księżna Mary i księżniczka Benedikte będą w Aachen.

***


Znalazłam na YouTube piękny filmik zaczyna się gdy Mary idzie do ołtarza, następnie widzimy retrospekcje pary. 


10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia ! :)
    nn -http://ashley-victoriabenson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście :) Już dodałam cię do aff // arianagrande-poland

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać jutra, wreszcie zobaczymy Mary !!! Ciekawe co będzie nosić, pewnie coś bardziej na luzie. Szkoda, że Frederika nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja reż się zastanawiam, tak od czapy fajnie jakby mieli jeszcze dziecko... mogliby wydać przynajmniej jakieś oficjalne zdjęcie całej rodzinki :)

      Filmik do którego dodałaś link Izo jest świetny.

      Usuń
  4. Wszystkie zdjęcia są piękne :) A ten filmik - niesamowity!
    NN na http://arianagrande-poland.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja to sie doczekac nie moge ich wizyty w Australii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na jutro :D Zdjęcia świetne, a filmik po prostu cudny. Najbardziej podobają mi się ujęcia w parku i pierwsze na statku
    u mnie nowa notka / http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bluzka, którą Marie miała na sobie podczas pokazu mody :) Szkoda, że nie ma więcej zdjęć. U mnie NN - zapraszam! [HilaryVault]

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nowa notka / http://sam-barks.blog.pl zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik bardzo ładny. Najbardziej podoba mi się moment chyba 4:19 co stoją na statku i fred ją tak fajnie obejmuje :)

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga