wtorek, 25 czerwca 2013

Mary i Benedikte w Aachen



Księżna Mary i księżniczka Benedikta zwiedziły dziś Aachen.



W jednej z witryn sklepowych umieszczono wielki tort z duńskimi flagami i koroną.



Księżna nosiła sukienkę SAND, do której dobrała zwykły kardigan, zdziwił mnie jednak dobór dodatków.

[SAND-dress7.jpg]

Biżuteria od Marianne Dulong.

[409433_267718053354000_1731867024_n%255B6%255D.png]clip_image084clip_image087

Torebka Stine Goya dla Adax i buty od Christian Louboutin

[Christian-Louboutin-collete-paillette-bombas-pink-spanish%255B3%255D.jpg]

***



Zdjęcia z przybycia na wyścigi (wczoraj):



Kapelusik Mary nosiła pierwszy raz podczas inauguracji w Holandii.

[imgwatermarkkjjj%255B3%255D.jpg][imgwatermark%2520%25284%2529%255B7%255D.jpg]

Sukienka pochodzi od Ole Yde. Poniżej podczas innych okazji:

 [cvbnm2.jpg][0a13.jpg]

Mary nosiła ren sam płaszczyk również wieczorem. Buty pochodzą od Christiana Loutbotina, miała je na sobie m.in. podczas chrzcin księżniczki Estelle w Szwecji.

[C..%2520L..%255B3%255D.jpg]


Mary nosiła już kilkakrotnie te kolczyki, jednak nie zostały dotąd zidentyfikowane.

[Hair_Diadem%255B3%255D.jpg]

Torebka Carlend Copenhagen, na palcu u lewej ręki możemy dostrzec obrączkę i pierścionek zaręczynowy.

[Carlend%2520Copenhagen%2520clutch%2520Aicha%25208000%252C-%255B8%255D.jpg]

Jak Wam się dziś podoba Mary ?

***

Co do tego, że tutaj nie ma dyskusji. To chyba nie moja wina, sądzę, że ktoś musi ją zacząć, bo inaczej chyba będziemy czekać w nieskończoność. Chce podkreślić, że ja Was do niczego nie zmuszam, tylko piszę jak jest, zamiast pisać, że nie ma z kim porozmawiać, to może lepiej skomentować post na temat. Jeżeli ktoś zacznie to potem inni ludzie też będą komentować. Przypominam, że ten blog tutaj istnieje dopiero niecały miesiąc, a nie słyszałam o blogu, który po tak krótkim czasie robi furorę i ma masę komentatorów. Zawsze możecie napisać komentarz, ja z chęcią pogadam, nie bójcie się, obiecuję, że nie pogryzę. Ciszę się, że lubicie Mary tak jak ja i mam nadzieję, że z czasem będzie Nas więcej.

Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Pięknie, w tej stylizacji z kapelusikiem wczoraj wyglądał idealnie, uwielbiam takie proste kroje jak przy tym płaszczyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądała* przepraszam :)

      Usuń
    2. Też jestem zachwycona tym płaszczykiem, również lubię proste linie przy strojach, dziś na przykład bardzo podobała mi się królowa Maxima w czerwonym kostiumie, bardzo lubię Jej żakiecik, mi kojarzy się ze chrzcinami Estelle, gdzie Mary również nosiła biały prosty płaszczyk :)

      Usuń
  2. Te różowe buty to jakaś masakra !! Ale reszta nawet nawet, bardzo lubię ta sukienkę w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też to połączenie zbytnio nie przypadło do gustu, moim zdaniem te kolory się gryzą, ale cóż Mary prawie zawsze idealnie dobiera kreacje, więc tej jeden raz da się wybaczyć. Ten kardigan też nie za bardzo pasuje gdy spojrzy się z bliska - przy guziczkach jest czarny "pas":)

      Usuń
  3. Śliczna jest, a sukienka w kwiaty. nn http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta 2 stylizacja tkai odgzewny kotolet ona rzadko kiedy nosi nowe ciuchy a szkoda a to najwiksz aikona stylu wsord ksieznych to miejsce nalazy sie w 100% kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się, pierwszego dnia nosiła nowe ubrania, co z tego, że nosi coś kilkakrotnie, skoro nosząc to samo potrafi zrobić całkiem inną stylizację. Mnie w Kate denerwuje tylko jedno, cały czas nosi te same buty, Mary może nie za każdym razem nosi nowe, ale przynajmniej wybiera inne pary na poszczególne wyjścia, Kate wygląda niestety jakby nie miała innych butów tylko diwie pary, czarne i beżowe, owszem może ma kilka par takiego samego modelu ale i tak wygląda to dziwnie :)

      Usuń
  5. Anonimowy26 czerwca 2013 18:45

    http://www.usmagazine.com/celebrity-moms/kate-baby-sweeps


    DZIEWCZYNY JEST KONKURS

    http://www.usmagazine.com/celebrity-moms/news/kate-middleton-baby-guess-the-royal-babys-weight-birth-date-and-win-a-cruise-2013266


    wytypuj date narodzin i wage dziecka i wygraj..rejs 7 dniowy po Karaibach! na Princess Cruises' Royal Princess, ktora ochrzcila Kate!!
    warto rejs na takim super statku!!!!!!
    Guess the Royal Baby's Weight, Birth Date and You Could Win a Cruise!
    Odpowiedz
    Odpowiedzi

    Anonimowy26 czerwca 2013 18:45

    http://www.usmagazine.com/celebrity-moms/kate-baby-sweeps


    TU NALEZY WPISAC TYPOWANY DZIEN MIESIAC URODZIN DZIECKA I JEGO WAGE

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo dość skromnego stroju podczas wizyty w Aachen, Mary wyglądała bardzo pięknie i elegancko. Mnie bardzo spodobały się dodatki, które były niezwykle delikatne. U mnie NN - zapraszam! [HilaryVault]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mary wyglądała bardzo ładnie!

    NN na http://ashley-victoriabenson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądała na wyścigach :)Bardzo dobrze jej w tej sukience, a ta wystawa sklepowa - mniam! Podobają mi się też różowe szpilki księżnej
    u mnie nowa notka / http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Izo,
    ja się ostatnio nie odzywam ze względu na sesję egzaminacyjną na studiach- ale zaglądam do Ciebie codziennie.

    Co do stroju Mary powaliło mnie połączenie różowych butów i niebieskiej sukienki. Brr
    Oczywiście podoba mi się to upięcie włosów.

    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, miło Cię znowu widzieć, a właściwe czytać, mam nadzieję, że zaliczyłaś dobrze wszystkie sesje :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. a mi się za to bardzo podoba jej biżuteria:)jest piękna, zwłaszcza ta, którą miała na sobie podczas wyścigów.

    nowa notka
    { http://thequeen.blog.onet.pl }

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się stylizacje księżnej. Mimo iż nosi po kilka razy tą samą sukienkę to zawsze potrafi zrobić z niej coś ciekawego. Uwielbiam dodatki, które zawsze są świetnie dobrane
    NN na http://emms-watson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nowa notka // http://sam-barks.blog.pl/zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga