piątek, 21 czerwca 2013

Te same stroje...

Dziś przeglądając różne blogi i strony natknęłam się na ciekawy artykuł w Hello Magazine, jak się doczytałam w tegorocznym plebiscycie w Wielkiej Brytanii na Najlepiej ubraną członkinię dynastii panujących wygrała księżna Mary zdobywając 68 % głosów, tym samym wyprzedził księżną Cambirdge dokładnie 1 % głosów.  Dziś przygotowałam notkę o takich samych strojach noszonych przez różne księżne, księżniczki czy królowe.


Księżniczka Beatrice podczas Igrzysk Olimpijskich w 2012 roku i księżna Mary podczas wizyty w Brazylii w tamtym roku. Obie panie nosiły sukienkę od Alberty Ferretti.


Księżna Mary nosiła te kolczyki w 2004 roku, Carole Middleton w kwietniu 2011 roku.


Księżna Mary i księżna Letizia w tej samej sukienka pochodzącej od Hugo Boss.


Sukienka H&M pierwsza miała ją na sobie księżna Mary podczas wizyty pary prezydenckiej Finlandii w Danii. Jak się dowiedziałam sukienka kosztuje 1299 zł.


Płaszcze od Malene Birger, obie panie nosiły je w czasie ciąży


Sukienka od Malene Birger, Mary nosiła ją na konferencji w Kopenhadze, ta samą sukienkę nosiła księżniczka Victoria ze Szwecji, podczas nabożeństwa w Kaplicy Królewskiej.  



Spódnice Mary i Kate


Księżna Mary i Pippa Middleton


Mary i Marie nosiły podobne sukienki, tej samej marki:


Księżna Mary i narzeczona księcia Felixa z Luksemburga, Clarie Lademacher w identycznych żółtych sukienkach

[tumblr_m3t3lpLJFq1qg2128o6_5003.jpg]

Te sama żakiety Mary i Madeleine

[heartmade-ran-jacket-champagne1-p%255B2%255D.jpg]

Marie i Mary w podobnych sukniach


Podobne kapelusze Mary i Kate, Mary nosiła ten kapelusz na ślubie w Monako i chrzcie księżniczki Estelle, księżna Kate podczas ślubu Zary Phillips.


Kapelusze Mary i Kate w podobnym stylu


Ponownie Kate i Mary, obie nosiły te sukienki nie będąc jeszcze księżnymi:


Victoria i Mary, tę sukienkę mogliśmy oglądać na Victorii ponownie kilka dni temu, z kolei suknia Mary początkowo wyglądał zupełnie inaczej, księżna nosiła ją pierwszy raz na właśnie na ślubie Victorii, potem przerobiła suknię i nosiła ją już w nowej wersji podczas podróży do Australii.


Takie same sukienki Victorii i Mary:

[04__b468m%255B2%255D.jpg]
[861738leprincefrederiketlaprincessem%255B2%255D.jpg]

Bardzo podobne letnie sukienki

[baum-und-pferdgarten---1299-26.png]

Białe kostiumy księżnej Mary, królowej Ranii i księżnej Letizi.


Sukienki w kwiatowe wzory Mary i Kate.


Niebieskie sukienki, Mary podczas wizyty w Chinach i Kate podczas wizyty w National Portrait Gallery 



Takie same okulary Mary i Maximy



15 komentarzy:

  1. Podziwiam, że chce Ci się wyszukiwać tych wszystkich strojów i porównywać je kto kiedy nosił :) Pozdrawiam! {MAITE-PERRONI}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaczęłam pisać tą notkę wczoraj i nie było tak źle, dużo zdjęć miałam już wcześniej :)

      Usuń
    2. Wow, obszerna notka! Widać, że arystokracja ma podobny gust :D Bardzo podoba mi się płaszczyk, który miała na sobie i Mary i Kate.
      NN na http://emms-watson.blog.pl/

      Usuń
  2. Mary według mnie tylko dwa przegrała z Kate, bo Kate lepiej się prezentowała w płaszczu i tej niebieskiej sukience. nn http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. A to jest akurat bardzo ciekawe, że wszystkie księżne ubierają się bardzo podobnie a nawet tak samo :) Chyba wszystkie nie mają takiego samego gustu...:P U mnie NN - zapraszam! [HilaryVault]

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się sukienka z H&M, płaszczyk od Marlene Birge i ta pomarańczowa sukienka. Ciekawe, że wszystkie te panie mają ten sam gust :D
    u mnie nowa notka / http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Możemy dodać się do affiliates :) Ja już dodałam :)
    Pozdrawiam

    http://ashley-victoriabenson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie NN - http://ashley-victoriabenson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nowa notka / http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten blog nie ma wiernych czytelników nie ma tu dyskusji są tylko same reklamy nowych notek na blog.pl a szkoda wielka bo lubię Mary a nie mam o niej z kim na tym blogu popisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby to powiedzieć, każdy ma własną wolę i decyduje czy chce komentować czy nie, ja ludzi do niczego nie zmuszę i nie zmuszam. Sądzę, że musza się także jakby przestawić, że mogą swobodnie komentować na blog.pl było to utrudnione ( trzeba było podawać swoje dane). Gdybym była bezczelna z pewnością pisałabym pod każdą nową notką "proszę o komentarze", albo piszcie bo zawieszę bloga i inne dziecinne teksty. Owszem może chciałabym, żeby była tu dyskusja, ale myślę, że jest nawet dobrze tak jak jest, bo nie chcę tutaj żadnych kłótni itp. Ja też zauważyłam tutaj różnicę, nie komentuje tu już Ania i Karola, czego mi brakuje bo lubiłam z nimi pogadać, wiedzą bardzo wiele i bardzo je lubię. Jeżeli chciałbyś pogadać o Mary czy o coś zapytać, pisz nie gryzę i z chęcią pogadam :)

      Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
      Iza

      Usuń
    2. Izo ja codziennie staram się odwiedzać Twojego bloga, trochę opuściłam się w komentowaniu, ale to przez brak czasu. Mam teraz sesję egzaminacyjną na studiach więc moje życie zajmuje tylko sen i nauka- i tak juz od 2 tygodniu.

      Postaram się nadrobić swoje blogowe zaległości :)

      Pozdrawiam Ania

      Usuń
  9. Suknia Mary - ta bordowa z weluru, którą przerobiła po ciąży z Isabellą i suknia Marie ta różowa z tymi piórami w trenie nie są podobne.

    Swoją drogą fajny post. Widać na kim wzoruje się Kate, bo kupuje podobne ciuchy co Mary :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny temat

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga