sobota, 8 czerwca 2013

Ślub w Szwecji




Dziś przedstawię Wam tylko zdjęcia członków Duńskiej i Greckiej rodziny królewskiej, resztę na bieżąco znajdziecie tutaj.



Księżna Tatiana i książę Nikolas
Księżna Marie Chantal i książę Pavlos
Księżniczka Teodora i książę Philippos
Księżniczka Benedikte
Marie i Joachim
Mary i Frederik

Księżna nosi tiarę projektu Olle Lynggaard - Midnight Tiara oraz kolczyki Damiani.


obrazobraz

Buty i torebkę widzieliśmy podczas prywatnego przyjęcia po Inauguracji króla Willema Alexandra.

1200 (3)Wedding_Princess_Madeleine_Christopher_O_Neill_ET87SfILaCix

992832_10200354012907883_246379822_n424673_10200354012227866_712232739_n

Nie może zabraknąć kilku zdjęć młodej pary:

I wtedy ją zobaczył.  Księżniczka Szwecji, ale do niego, była królowa.  

Szczęśliwy Pan Młody:



Aktualizacja:




12 komentarzy:

  1. Mary looks beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://ksiezniczkamadeleine.blogspot.com/

    mój nowy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie sukienka Mary jest piękna :) Uwielbiam ich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mary prezentowała się ślicznie w tej czerwonej koronce. Panna młoda była oszałamiająca. Gratuluję i szczęścia życzę.
    u mnie nowa notka / http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyliłaś Nikolasa z Philiposem

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiego projektanta miała na sobie sukienkę Mary?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Mary ma na sobie ta sukienke ? http://www.valentino.com/en/collections/ready-to-wear/lines/fall-2013/36

    Wydaje sie podobna ale nie jestem pewna czy ta sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie wiedziałam, jesteś wielka to musi być to, przed chwilą natknęłam się na inne zdjęcie Mary z 6 czerwca i to też jest Valentino. Zaraz będę pisać notkę :)

      Usuń
  8. Mnie podoba się fotka nr 3 od dołu, na której przypuszczam Mary i Fred wracają już do hotelu po hucznym przyjęciu weselnym.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga