niedziela, 9 czerwca 2013

Nowe zdjęcie



Właściwie nie nowe, zostało wykonane w Malezji. Sukienka nie została zidentyfikowana jednak materiał i podobny wzór odpowiadają projektom Valentino.

[GetNicaPreviewImageHttpHandler%2520%25284%2529%255B4%255D.jpg]

 

Do sukienki Mary nosiła kolczyki od Mariane Dulong 

gold-dia-large

i buty Gianvito Rossi

mod_article49174496_5037a17d7787f[giavanti%2520rossi.%2520_%2520beige%255B2%255D.jpg]

***

EDIT - 10 czerwca


Suknia Mary nie pochodzi od Valentino - zdjęcie powyżej tylko od Colette Dinnigan.



Na Twitterze pojawiły się fotografie z hotelu przed ceremonią ślubną w Szwecji.

willsandkateofcambridge: Książę Frederik, Crown Princess Mary, Książę Joachim i księżniczka Marie w hotelu przed ceremonią ślubu księżniczki Madeleine Szwecji oraz Pan Chris O'Neill 
willsandkateofcambridge: Książę Frederik, Crown Princess Mary, Książę Joachim i księżniczka Marie w hotelu przed ceremonią ślubu księżniczki Madeleine Szwecji oraz Pan Chris O'Neill 
willsandkateofcambridge: Książę Frederik, Crown Princess Mary, Książę Joachim i księżniczka Marie w hotelu przed ceremonią ślubu księżniczki Madeleine Szwecji oraz Pan Chris O'Neill 


8 komentarzy:

  1. Valentino ma ciekawe projekty. Podoba mi się czerwona suknia.
    u mnie nowa notka / http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!!
    P.S przepraszam, że informuję dopiero dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta czerwona suknia od Valentino jest naprawdę ładna.NN na http://emms-watson.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta czerwona suknia jest Śliczna. nn http://den-radcliffe.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. stanowią piękną pare

    OdpowiedzUsuń
  5. Mary wyglądała przepięknie, chyba jedna z najlepszych kreacji na tej ceremonii:) Marie też pięknie wyglądała:)

    nowa notka
    { http://thequeen.blog.onet.pl }

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojawiło się już kilka zdjęć Ani z występu w sobotę 8.06 na Dniach Susza zapraszam! {SOLO-ANIA}

    OdpowiedzUsuń
  7. Mary zaskoczyła mnie swoją stylizacją, oczywiście bardzo pozytywnie.
    A jak Tobie Izo się podobało?

    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zaskoczona, ale mi się podoba, ogólnie stylem suknie Mary i Mette-Marit są do siebie podobne, wydaje mi się, że lepiej pasowałaby tutaj Ruby Tiara ;)

      Usuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga