wtorek, 1 października 2013

Rodzina królewska na otwarciu parlamentu


Dziś królowa Małgorzata i książę Henrik, książę Frederik i księżna Mary, książę Joachim i księżna Marie oraz księżniczka Benedikte uczestniczyli w otarciu Parlamentu w Christiansborg Palace.


Jak informuje bt.dk raz pierwszy w historii królowa do loży królewskiej, znajdującej się na trzecim piętrze, udała się windą, a nie schodami. Jak powszechnie wiadomo, królowa cierpi na zapalenie stawów. Z tego właśnie powodu w lutym tego roku Frederik i Mary zastąpili Ją podczas wizyty w Chile.  



Powyżej znajdziecie dwa filmiki.

Jak możemy zobaczyć Mary nosiła komplet który widzieliśmy na ślubie księcia Wilhelma i księżnej Stephanie z Luksemburga, oraz kapelusz, który widzieliśmy podczas powitania pary prezydenckiej Wietnamu:

 photo 10-20oct2012.jpg

Jeśli chcesz zobaczyć jak Mary wyglądała rok temu, zajrzyj tutaj, początkowo planowałam napisać notkę ze stylizacjami Mary z poprzednich lat, ale stwierdziłam, że to nie ma sensu, bo taką napisałam już rok temu, tak czy inaczej jeśli chcecie zobaczyć jak Mary prezentowała się w poprzednich latach kliknij tutaj.   

7 komentarzy:

  1. Księżna Mary - klasa. Nie podoba mi się połączenie koronkowej bluzki z tą drugą bordową bluzką, ale "przeżyję" :)
    Księżna Marie - trzymajcie mnie! Jak nie założy kapelusza nadającego się na lato tzw, panamy na tak ważną uroczystość ( lata ubiegłe) to zakłada opaskę z kwiatkiem nadającą się na ślub! Do tego ten za mały w biuście płaszcz co ewidentnie widać. Czy ona nie przegląda się w lustrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Twoją opinię :)
      Zwłaszcza co do MArie
      Ania

      Usuń
  2. Intryguje mnie tak koronkowa bluzka pod bordową sukienką. Nadaje troszke takiego charakteru niczym z wiktoriańskiej Anglii (pierwsze skojarzenie) Podoba mi się :)
    u mnie nowa notka /// http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje mi się, że ta koronkowa bluzka pasuje do tego stroju, dzięki temu cała kreacja staje się o wiele ciekawsza:)
    informujesz jeszcze o nn ?

    nowa notka
    {theQueen.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nowa notka / http://sam-barks.blog.pl/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ta czarna koronkowa bluzka w połączeniu z tym bordowym strojem.
    Ale jak teraz drugi raz spojrzałam na te zdjęcia to uważam że jednak pasuje. Nadaje takiej nutki tajemniczości i delikatności (koronka).
    Co do stroju Marie popieram komentarz nr 1 do tej notki, nawet napisałam to pod spodem.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. w tamtym roku Mary również miała koronkową bluzkę pod płaszczem

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga