sobota, 5 kwietnia 2014

Co nowego ?



Witajcie !! Ja wreszcie dotarłam do domu i mogę napisać notkę !!!


Zacznijmy od dzisiejszego "wydarzenia" jak co roku książę Frederiki, książę Christian i księżniczka Isabella uczestniczyli w odbywającym się każdego roku dniu ćwiczeń "Find Your Day Way". Tym razem dołączyła do Nich Mary. 

Sobota uczestniczyła księżna Maria, książę Frederik i dzieci chrześcijańskie i Isabella nas znaleźć następnego dnia, roczny orientację.

go.tv2.dk

***


Z kolei wczoraj Mary uczestniczyła w otwarciu YMCA's Soldiers Home w Høvelte.



Mary przecinając czerwoną wstęgę oficjalnie zainaugurowała  przekazanie 9 domów dla weteranów i żołnierzy potrzebujących szczególnego wsparcia.



Księżna Mary jest patronką żołnierzy misji rekreacyjnych YMCA. Na otwarciu obecny był również duński minister obrony Nicolai Wammen i Peter Bartram.



Maz miała na sobie płaszczyk i sukienkę od Prady oraz nowe buty od Lanvin.

obrazobraz

styleofmary

16 komentarzy:

  1. To ja z taką małą sugestią, jeśli można to daj jakieś bardziej wiosenne zdjęcie księżnej zamiast tego zimowego u góry w prawym rogu, będzie weselej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój, który Mary miała na sobie wczoraj już wcześniej miała go na sobie. Super rodzinka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Ja osobiście zdziwiłam się gdy zobaczyłam, że ma ten komplet na sobie, zupełnie się nie spodziewałam takiej stylizacji :)

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że z Isabelli wyrośnie piękna kobieta, podobna do mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, mi się wydaje że Isabell to jest taka mieszana z urody, ale na pewno będzie piękną dziewczyną

      Usuń
  4. Jeszcze dziś bądź jutro będą całkowite zmiany na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super, miło się tu za każdym razem zagląda, to już się stało moją rutyną że muszę codziennie sprawdzić co słychać na Twoim blogu, pozdrawiam

      Usuń
  5. Tak, będzie piękna, zastanawiam się jednak czy podobna do swojej mamy :) Ostatnio widziałam zdjęcie z Grasen, Bella wygląda jak Tata, ma takie same rysy twarzy, a przede wszystkim oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://24.media.tumblr.com/ffe856018e9735b45fa09989b515ab83/tumblr_n3bxp1kSWw1twt4dqo1_500.png

    Super fotomontaż, moje dwie ulubione księżne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... niestety w mojej ocenie Kate nigdy nie dorówna Mary.

      Usuń
  7. I think Isabella looks like her Grandfather, (the Prince Consort) allot. She will be beautiful if she looks more like her Mom when she grews up. I think her mother was stunting especially in your younger years.

    OdpowiedzUsuń
  8. Isabella będzie piękną kobietą. Mnie też zaskoczył fakt, że Mary zdecydowała się na taką stylizację- ta sama sukienka.
    Cieszy mnie fakt, że Mary razem z mężem i dziećmi postanowiła promować sport :)
    Czekam z niecierpliwością na zmiany na blogu, postaram się jutro zajrzeć.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Isabella is a very pretty girl and Christian a lovely boy, Happy and beautiful Mom and Dad and children.

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.facebook.com/pages/Kr%C3%B3lewski-%C5%9Bwiat/499370573424552 Polecam nowy fan page na fb

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że Fred i Mary byli z dziećmi na biegach na orientację. Mój brat to trenuje i jak mu pokazałam te zdjęcia to w końcu się naprawdę wyraził jakieś zainteresowanie Mary :P

    OdpowiedzUsuń
  12. I notice that CP Mary is addressed as Duchess which she is not. She is a Princess, a Crown Princess which is a higher rank than a Duchess. Another thing, I don't get why people want to compare all the royal women, esp. of late comparing Duchess of Cambridge with CP Mary. It just does not follow. They are from different countries for one and secondly they are not even of the same generation and I am sure must follow the protocol set of by their various royal families. My feeling is that the tabloid started this comparison to sell their paper_ it is worthless and an insult to the royals involved. I love them both and appreciate that each have their own style which is marvelous. This so-called competition that they would like to believe is taking place is non-extent, made-up and is ridiculous.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga