niedziela, 20 kwietnia 2014

Spotkajmy Mary i Frederika !!! + więcej


Witajcie !! Jak Wam mijają święta ? Przede wszystkim na początku tej notki chcę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy. Wesołego Alleluja !!

***


Jak wiadomo, 12 maja Mary i Frederik będą w Warszawie, a My fanki księżnej, nie możemy przegapić spotkania z Nimi. 
Olga i Patrycja, postanowiły zebrać grupę, która wybiera się na spotkanie z Parą do stolicy i spędzić ten czas wspólnie w gronie Ich fanów. Głównym celem, tej "akcji" jest pokazanie Mary i Frederikowi, że mają także fanów w Polce.


 Tak więc jeśli wybierasz się do Warszawy 12 maja, dołącz do grupy na facebook'u (link tutaj) i ciesz się z Nami tym wspaniałym dniem. Więcej informacji będzie publikowanych na stronie grupy przez Olgę i Patrycję, ja także będę się starała podawać wszelkie informacje na blogu. Na razie nie znamy dokładnego planu wizyty, więc nie możemy ustalić, gdzie odbędzie się zbiórka.

 Dziewczyny dzięki za świetny pomysł !!! Mam nadzieję, że również będę mogła do Was dołączyć !!

Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało na stronie grupy, to nie ja ustalam, jak będzie wyglądała ta akcja.  

***

Duńskie media, twierdzą, że w maju, Frederik, Mary oraz ich dzieci przeniosą się do Fredensborg na okres letni. Przed narodzinami bliźniaki i zakończeniem renowacji Amalienborg, rodzina mieszkała w Fredensborg, wtedy też postanowili przenieść się do centrum a w dawnym "przytulnym domu", jak określa Mary Fredensborg, spędzać okres letni. W tym roku uczynią to jednak po raz pierwszy. Stamtąd w lecie codziennie do Amalienborg dojeżdża królowa Małgorzata. Z Fredensborg do Kopenhagi jest prawie godzina drogi i tutaj media doszukują się problemu ze szkołą i przedszkolem dzieci, które znajdują się bardzo blisko obecnego domu rodziny, mówi się, że Mary i Frederik codziennie rano będą dowozić je w drodze do biura w Amalienborg.

***



Dziś, 21 kwietnia, księżniczka Isabella świętuje siódme urodziny. Niestety w tym roku pałac nie wydał z tej okazji zdjęć księżniczki, a już liczyłam na zdjęcia zrobione kolejny raz przez Mary.

8 komentarzy:

  1. Żałuję, że nie będę mogła być w maju w Warszawie kiedy Mary będzie z Frederikiem :(
    Za to popieram inicjatywę Patrycji, bo sama do mnie napisała i również wspomnę o tym jutro na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z tą akcją jest super! Dzięki temu można nie tylko przywitać Mary ale też spotkać się w rzeczywistości :) gratki dla pomysłodawczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że pracuje, bo tak chętnie by dołączyła do dziewczyn, które organizują spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kochana :)
    Zyczę ci również Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa.
    Świetny pomysł z tą grupą fanów, ja mam nadzieję że uda mi się ich zobaczyć w Szczecinie, chociaż w środę mam ważne zajęcia na uczelni od 8 do 18 :(
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. I wish I could join as well. I am sure it will be great.. Would love to see Mary and Frederik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wish a happy birthday o the delightful little Princess Isabella.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna inicjatywa. Chętnie bym zobaczyła Mary na żywo. Akurat wtedy będę w Polsce, ale tylko na 2 tygodnie, więc spędzę z rodziną. Nie wykluczam, że zobaczę Mary kiedyś w Niemczech. Moja znajoma widziała z bardzo bliska ją i Frederika kiedyś w Kopenhadze, nawet zrobiła zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sprawa ja będe w Warszawie 12 dajcie wiecej szczegółów

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga