piątek, 2 listopada 2012

Fryzury Mary

Duńska księżna Maria Elżbieta

Dziś cały dzień siedzę w domu, ale nie miałam pomysłu na notkę, dopiero przed chwilą na Bild Bladet znalazłam zdjęcia księżnej Mary, a właściwie Jej fryzur. Możemy trochę lepiej przyjrzeć się temu co nosi na głowie ;)

P.S. Mam jeszcze taki pomysł, na codzienne notki - retrospekcje z wyjść księżnej. Chodzi o przypomnienie jej wyjść z przed kilku lat. Mary nie ma codziennie wyjść więc nie mam o czym pisać notek. Co o tym sądzicie ? 

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre jej fryzury są spektakularne. Podobała mi się ta z wesela Victorii i z urodzin księcia Henrika. Mary ma bardzo dobrego fryzjera.
    Co do pomysłu na notkę - bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga