czwartek, 28 września 2017

Aktualizacja: Otwarcie LEGO House

Dziś zgodnie z zapowiedzią na oficjalne otwarcie LEGO House przybył książę Frederick i księżna Mary. Nieoczekiwanie dołączyła do nich czwórka ich dzieci.  Księżna dokonała oficjalnego otwarcia poprzez ułożenie klocków w czym pomogli jej Vincent i Josephine oraz Mary wygłosiła krótkie przemówienie.  A następnie rodzina udała się na krótką wycieczkę po obiekcie, gdzie obejrzeli część Galerii Sztuki zbudowanej z klocków. A później odwiedzili namiot, gdzie każdy może zbudować coś z klocków.
LEGO House zbudowano w Billund niedaleko Legolandu, gdzie dzieci i dorośli mogą rozwijać swoją kreatywność.

Zdjęcia: dailymail, twitter, newmyroyal

11 komentarzy:

  1. Dla dzieci to na pewno było fajne wyjście

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak byłam dzieckiem i klocki Lego były szczytem marzeń :) super że para książęca zabrała ze sobą dzieci
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. To wyjście na pewno było dla nich frajdą i przez to się uczą. Christian i Vincent to mniejsza kopia Frederika w garniturach: )
    Mary jak zawsze elegancka. Sukienka pięknie pasuje do jesiennego krajobrazu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, czy marki ubrań Mary na wyjściach są nieznane czy po prostu nie piszesz tego w postach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przestałam o tym wspominać w postach, ale jeśli chcecie mogę do tego wrócić.

      Usuń
    2. Jeżeli byś mogła to bardzo bym cię o to prosiła. Jestem ciekawa jakie marki nosi Mary.

      Usuń
    3. Jak najbardziej jestem za
      Kasia

      Usuń
    4. Oczywiście, w takim razie w każdym kolejnym poście będą pojawiać się takie informacje

      Usuń
  5. Uwiebiam takie rodzinne wyjścia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczyło mnie, że Mary zabrała ze sobą całą rodzinkę. Mówili o tym w Expressie na TTV :)
    ania_l royal

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga