środa, 7 maja 2014

Odwiedziny "Home" + koncert Justin Timberlake




Wczoraj o 11.00, księżna MMary przybyła do "Home" miejsca zamieszkania dla dzieci i młodzieży potrzebujących pomocy.  W tym roku miejsce to obchodzi 110 lat istnienia, Mary od 2005 roku patronuje Børnehjælpsdag.


Najpierw księżna obejrzała wcześniej przygotowane występy przed wejściem do placówki, a następnie z jej podopiecznymi obeszła budynek. 

Crown Princess spotkał w czasie wizyty młodych mieszkańców, którzy pojawili się miejsce zamieszkania.

Księżna spotkała się z siedmioma podopiecznymi organizacji, mieszkającymi w Home. Wszyscy byli bardzo podekscytowani możliwością spotkania z księżną " Czułabym się dumna i wybrana jako specjalna osoba. " - mówiła jedna z dziewcząt jeszcze zanim wybrano osoby, które spotkają się z księżną.  

Podczas wizyty pokazał mieszkaniec główna Karina Krogstrup jego pokoju w miejscu przeznaczenia.  Zdjęcie przedstawia obrazy Karina Krogstrup Crown Princess z podróży do Grenlandii poprzez projekt Children Aid

Spotkanie z siedmioma szczęśliwcami miało charakter prywatny. Księżna z każdym spędziła trochę czasu na  rozmowie w oddzielnym pokoju. 


"Jest to pozytywne doświadczenie, które sprawia, że ​​młodzi ludzie czują się specjalnie, i to daje tyle dobra dla ich poczucia własnej wartości i wiary w siebie. To to czego młodzi ludzie, którzy tu mieszkają potrzebują. Są absolutnie niesamowitymi młodymi ludźmi, którzy mają trudności, ale chcą prowadzić dobre życie, pomimo trudnych warunków, "mówi Jorunn Magnussen , który jest częścią zarządzania w Home.


Mary miała bardzo dobry humor, stylizacja nawet mi się podoba, ale ta bluzka...


Za to bardzo mi się podoba makijaż ;)

***


Książę i księżna zabrali wczoraj najstarszego syna, Christiana, na koncert Justin'a Timberlake'a.

7 komentarzy:

  1. A mnie, w przeciwieństwie do Ciebie ta bluzka się podoba :) Nie jest ona jakaś super elegancka, ale jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary jak zwykle zachwyca. Też bym sie chętnie wybrała na koncert Justina Timberlake'a

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie to cieszę się, że dodałaś nową notkę, ale nie wyświetla mi się 8/10 zdjęć.
    Na jakiego maila mam ci przesłać artykuł z "Frau im Speigel" na temat urodzin Królowej?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę co ze zdjęciami ;) A e-mail - inaForrest@interia.pl ;)

      Usuń
    2. Zdjęcia już się wyświetlają, a na maila musisz poczekać do wieczora :)
      Ania

      Usuń
  4. Jak kupowałam bilety na koncert u Nas w Polsce to patrząc na kalendarza koncertów spojrzałam nawet czy jest w Kopenhadze i zastanawiałam się czy mary się wybierze i proszę ;)

    Wracając do poprzedniej notki to zdjęcie uśmiechniętego Frederika - boskie ;) On im starszy tym lepszy, jak wino! :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga