czwartek, 29 maja 2014

Mary na spotkaniu w Børn, Unge & Sorg + więcej


We wtorek, księżna Mary przybyła na swoje pierwsze spotkanie związane z nowym patronatem Børn, Unge & Sorg. 


Maz przybyła do ośrodka w Centrum Kopenhagi oraz spotkała się z wolontariuszami i wzięła udział w sesji terapeutycznej. Jak późnej wyznała, spotkanie zrobiło na Niej ogromne wrażenie: To było potężne doświadczenie. Podopieczni organizacji to młodzi ludzie, do 28 roku życia, którzy stracili rodziców w wyniku choroby, samobójstwa bądź wypadku. To było z pewnością ważne wydarzenie dla Mary także w sferze prywatnej. Księżna straciła swoją mamę Henriettę kiedy miała 25 lat, z powodu komplikacji po operacji serca. 


Mary zdecydowała się na prosta, wiosenną stylizację, jasne spodnie, który widzieliśmy już kilka razy np w Chile w marcu ubiegłego roku

***


22 maja, księżna Mary z dziećmi dopingowała księcia Frederika na wyścigach żeglarskich.

***

 

Pałac ujawnił zdjęcie najnowszego portretu księcia Henrika. Ciekawy prawda ? Bardzo mi się podoba i świetnie pasuje do okazji, 80 urodzin księcia. Duńscy dziennikarze nie byli jednak przychylni co do obrazu.

***

AKTUALIZACJA:



W czwartek, Frederik i Mary byli na urodzinach hrabiego Ditlev Knuth-Winterfeldt.

14 komentarzy:

  1. Mi podoba się ten obraz, bo nie jest taki sztywny, ale oryginalny. Wyróżnia się na tle innych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja Mary jest świetna :) bardzo lubię biały i kremowy kolor, kojarzy mi się z czymś pozytywnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Portret samego Hernika mi się podoba. Podobieństwo i ten zapraszający gest... Natomiast zastanawia mnie kto jest za Księciem i cóż te osoby mają symbolizować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością przemijanie, czas i najlepsze momenty życia, dzisiejsze czasy i młodość. Moim zdaniem drugi portret wygląda na okres zaręczyn/ślubu, a na samym końcu to dzieciństwo :) Ciekawy pomysł, jak wiadomo DRK jest utalentowana artystycznie więc to nie powinno dziwić :)

      Usuń
    2. Teraz dopiero zauważyłam, że z tyłu widać dom Henrika we Francji i Jego winnice ;)

      Usuń
  4. Moim zdaniem pasuje Mary ta stylizacja, a już na pewno spodnie rurki :)
    Portret Henrika bardzo ciekawy, m takie żywe kolory, tylko zastanawia mnie kim są ci panowie w tle, najpierw pomyślałam że to Joachim i Frederik. Jednak jak się przyjrzałam to stwierdziłam że ci panowie z portretu nie są jakoś podobni do książąt.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Henrik w młodości najpierw jako młody mężczyzna, a bardziej z tyłu jako dziecko/nastolatek ;)

      Usuń
    2. Ok dzięki za wytłumaczenie :)
      Ania

      Usuń
  5. Wybaczcie, przez przypadek usunęłam kilka Waszych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli tak wyglądał kiedyś Henrik to Joachim jest do niego bardzo podobny(chodzi mi Henrika przedstawionego jako młodzieńca ! Co do stylizacji Mary to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tez zastanawiały te dwie osoby w tle, dobrze, że to wyjaśniłyście. Mnie się obraz podoba, Henrik wygląda na nim bardzo sympatycznie i miło :)

    alessandra
    http://studia-parla-ama.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się stylizacja Mary z 70-tych urodzin hrabiego, mimo, że na royalformus totalnie hate'ują tą sukienkę twierdząc, że wygląda jak zasłonka z Ikea. Mary wygląda tak świeżo i młodo. Fajnie, że wyjmuje z szafy starsze sukienki i nadal świetnie się w nich prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mary looks super, the dress flows so lovely and I agree Mary looks fresh, young and happy.
    Sweet family watch the Prince sailing.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga