sobota, 3 maja 2014

Mary na wręczeniu Nagród The Brain Prize 2014



1 maja, księżna Mary wzięła udział we wręczeniu nagród The Brain Prize 2014 w The Black Diamond.

Princess Mary

Mary wyglądała bardzo ładnie, w jasno-różowej sukience, nie uważacie ? Mary nosiła już raz ta sukienkę i wtedy również strasznie mi się podobała. 

***

kongehuset.dk

Mary i Frederik zostali zauważenie w drodze na przyjęcie z okazji 70 urodzin księżniczki Benedikte.  Więcej zdjęć możecie zobaczyć tutaj. Mary wyglądała bardzo ładnie, prawda ? Wydaje mi się, że ten żakiet jest nowy :) Miło popatrzeć na takie zdjęcia, bardzo ładna, zakochana z nich para, tylko pozazdrościć prawie dziesięć lat po ślubie i nadal trzymają się za ręce. :)

***

Nie zapominajmy, że 9 maja Mary i Mette-Marit spotkają się na obchodach 150 rocznicy bitwy pod Helgoland. Następnego dnia, wezmą udział w Eurowizji, więc będziemy mogli zobaczyć ich również w telewizji polskiej, prawdopodobnie zabiorą ze sobą dzieci :) 

***

W związku z rocznicą ślubu, na kanale DR1 zostanie wyemitowany program, w którym będziemy mogli powrócić do dnia ślubu pary, który zebrał przed telewizorami całą Danię i Australię.

10 år - Kronprinsparrets 10 års bryllupsdag

Została wydana także książka  10 år - Kronprinsparrets 10 års bryllupsdag. Książka podsumowuje dziesięć lat wspólnego życia małżonków. więcej o tej pozycji tutaj

***

Ostatnio notki pojawiały się z opóźnieniem, obecnie mam masę zajęć i przygotowuję się do wizyty Mary i Frederika w Polce, już tak mało czasu zostało :) W związku z dużą ilością zobowiązań księżnej jeszcze przed wizytą w Naszym kraju nie będę w stanie opublikować notek w związku z 10 rocznicą ślubu pary. 
Z wyprzedzeniem informuję, że na blogu wszystko będzie na bieżąco, mam nadzieję, że będziecie komentować :)

***

Taki mały apel ode mnie, jeśli podczas wizyty Mary i Frederika w Polsce uda Wam się zrobić im zdjęcia, wyślijcie je pod adres ksieznamary@interia.pl

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądała w tej sukience, strój na urodziny Benedikte też był śliczny.

    Mam nadzieję, że z okazji rocznicy ślubu pojawi się jakaś ładna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm? To jakoś zdjęcia czy też Mary miała karbowane włosy? Wyglądała świetnie, bardzo podobają mi się te wiszące kolczyki.
    Czy jest już dostępna agenda spotkań w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam wywiadów z Mary i Fryderykiem po angielsku. I mam prośbę czy możecie wkleić tu parę linków. Będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedz Nam jak z tym prezentem dla M&F, bo na blogu a Kate jest tylko, że mamy się zgłaszać i żadnych informacji więcej co i jak...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi może udałoby sie w Szczecinie ale nie wiem czy zdołam wyrwać się z zajęć na uczelni.
    Mary pięknie prezentowała się w sukience, tak młodo :)
    Żakiet również przypadł mi do gustu.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. To akurat projekt Marty, więc musicie się Jej zapytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedziesz Iza do Warszawy?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Matura?

      Usuń
    2. W przyszłym oku. Na razie zajęcia do niej przygotowujące w tych dniach i konkurs z języka niemieckiego ;/

      Usuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga