czwartek, 22 maja 2014

Co nowego ? + Galeria zdjęć

Witajcie po krótkiej przerwie. Na szczęście podczas tych kilku dni nic się nie wydarzyło. Dopiero wczoraj wieczorem Mary i Frederik spotkali się z pracownikami komitetu wykonawczego Mary Fonden. Niestety nie pojawiły się jeszcze zdjęcia z tego wydarzenia.

***

Zawsze miło jest poznać "fanki" księżnej Mary, które wszystkie ciepło pozdrawiam. Kilka dni temu napisała do mnie czytelniczka bloga, Ewa, która razem z przyjaciółką Agą i Jej siostrą tutaj zagląda (serdecznie was pozdrawiam !!). Tak więc dzięki dziewczyną mogę opublikować dzisiaj galerię zdjęć spod Grobu Nieznanego Żołnierza. 



***

Z kolei Kasa wysłała mi zdjęcia z artykułu ukazane w Szczecińskim Głosie oraz kilka ciekawych linków: 1,2,3,4,5

W najnowszy Życiu na Gorąco pojawiła się wzmianką o wizycie Frederika i Mary w Polsce.

5 komentarzy:

  1. Dzięki za śliczne zdjęcia. Strój, który wtedy miała na sobie Mary, jest przepiękny i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się w nim pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są na prawdę śliczne tak jak i Mary ;) Pięknie wyglądała !

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki że prowadzisz ten blog.Uwielbiam Księżną Mary

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham twoj blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba trzecie zdjęcie od końca :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga