wtorek, 20 listopada 2018

Nagroda Danish Speaker dla księżnej + Dzień Dziecka

Księżna Mary dziś rano odebrała nagrodę Danish Speaker na konferencji "Logography 2018".
Po przyjeździe księżna została przyjęta przez przewodniczącego Duńskiego Zarządu Talentów Jespera Troelsa Jensena.
Parlamentarzysta Bertel Haarder wręczył Mary nagrodę w imieniu zarządu. Księżna została wyróżniona za przemówienie z okazji 50. urodzin księcia Fryderyka. Możecie je przeczytać tu.
" Ćwiczyłam wiele razy. Wiedziałam, że mogę się naprawdę denerwować, kiedy przyjdzie moja kolej, by stanąć na podium ".
" Nie spodziewałem się, że moja przemowa uzyska tyle rozgłosu i uwagi. Nie śmiałam marzyć, że przemowa będzie taka prosta. Że moja opowieść o moim mężu z mojego miejsca będzie zrozumiała od pierwszego słowa do ostatniego zdania," powiedziała.
" Chciałam porozmawiać z moim mężem. Żeby go dotknąć i powiedzieć mu, kim jest dla mnie. Chciałam zaprosić innych - pozwalając im zobaczyć to co widzę, zabierając ich w podróż, która jest nasza."
Danish Speaker to samorządna instytucja, która zbiera, zapisuje i archiwizuje znaczące duńskie przemówienia.


*****


Później księżna uczestniczyła w obchodach Dnia Dziecka w miasteczku ONZ. Mary po przyjeździe została przyjęta przez przewodniczącego UNICEF Dania Alfreda Josefsena i sekretarza generalnego Steena M. Andersena. Na konferencji uczestniczyła również minister współpracy Ulla Tørnæs.
Dzień Dziecka odbył się po raz pierwszy 20 listopada 2015 r. w rocznicę ustanowienia Konwencji Narodów Zjednoczonych o Dzieciach. Teraz ten dzień wpisał się na stałe w kalendarz, a w tym roku tematem przewodnim był: "Dzieci w światowych kierunkach".
Na spotkaniu prezentacje przedstawił założyciel i dyrektor African Youth Initiative Network” Victor Ochen oraz dziennikarz i korespondent Simi Jan.

 Zdjęcia: kongehuset, billetbladet, dailymail

5 komentarzy:

  1. Pamiętam to przemowienie też byłam zachwycona nagroda w pełni zasłużona
    Dla dzieci to musiała byc wielka frajda spotkać się z księżna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam,że istnieje taka nagroda,ale jeśli tak to w pełni należy się księżnej za tą piękną mowę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagroda w pełni zasłużona, przemówienie Mary z okazji 50. urodzin księcia Frederika jest do tej pory jednym z moich ulubionych przemówień i uwielbiam do niego wracać

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga o parach książęcych Sussex,Cambridge i Värmland.
    https://royalsofsussexcambridgevarmland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Greate article. Keep posting such kind of information on your blog.
    Im really impressed by your site.
    Hello there, You've performed a fantastic job. I'll certainly digg it and
    for my part suggest to my friends. I'm sure they will be benefited from
    this site.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga