sobota, 11 stycznia 2020

Stylizacja roku 2019

Po 12 miesiąca, a co za tym idzie po 12 ankietach przyszedł czas na wyłonienie tej najlepszej z najlepszych, czyli stylizacji roku 2019.
Głosować możecie tutaj do 16 stycznia. 
Coś czuję, że będzie to trudny wybór.

1. Stylizacja stycznia

2. Stylizacja lutego

3. Stylizacja marca

4. Stylizacja kwietnia

5. Stylizacja maja

6.Stylizacja czerwca


7. Stylizacja lipca 

8. Stylizacja sierpnia

9. Stylizacja września

10. Stylizacja października

11. Stylizacja listopada

12. Stylizacja grudnia

21 komentarzy:

  1. Gdyby nie stylizacja nr 10 wybór rzeczywiście byłby ciężki, ale jak dla mnie ta 10 bardzo się wyróżnia i wygrywa bezapelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kreacje Ksieznej sa NIEZWYKŁE, a im blizej konca roku tym wiekszy przepych, po prostu SZAŁ! Jednak,poniewaz mało jest fotografii oddajacych Jej codziennosc i prywatosc, ja zauroczona jestem niecodziennoscia Ksieznej i głosuje na stylizacje z lipca , tj.poz,nr 7: za wdziek i naturalnosc niebieskiej sukienki. Niby nic nadzwyczajnego ale widac w niej KSIEZNA, chociaz na boso! Super ujecie!.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega trudny wybór. Wybieram numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Olgo, bardzo dziękuję Pani za tego wspaniałego bloga. Dzięki Pani pracy dużo wiem o księżnej, którą bardzo polubiłam(i zainteresowałam się trochę DRK) oraz o jej pracy charytatywnej.

    Podoba mi się nr 4 oraz wszystkie od nr 9. Bardzo trudny wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dużo satysfakcji daje mi świadomość, że moja praca podoba się czytelnikom

      Usuń
    2. Och mój typ to 12. Bezwględnie. Ale to dlatego ze kocham urokliwe retro. Choć noweczesne formy też mi się podobają. Proszę o oddanie za mbie głosu
      Pozdrawiam i gratuluję dobrej owocnej pracy na blogu.

      Usuń
  5. Waham się pomiędzy czterema sukniami z kwietnia, czerwca, października i listopada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Number 4 and #10. 10 is so elegant and just oozes future queen, but I love the one-shouldered navy blue. I love them both for the events she was attending. Her day choices are always nice, but don't have the wow factor of her evening choices.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olgo, może pytanie nie na temat, ale z czystej ciekawości : Co sądzisz o tym co zorbili Harry i Meghan?
    Według mnie okazali totalny brak szacunku królowej i BRK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zrozumieć ich powody podjęcia takiej decyzji, ale sposób w jaki to zrobili pozostawia wiele do życzenia.
      Śmieszą mnie też niektóre warunki na jakich chcą opuścić rodzinę królewską. Szczególnie chodzi mi o "finansową niezależność", choć nadal chcą pobierać pieniądze od księcia Karola z dochodów z Duchy of Cornwall

      Usuń
    2. Też tak uważam. Jak miło, że w Danii taki spokój..

      Usuń
  8. 3 i 10 jedna codzienna,druga wieczorowa przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zastanawiałam się miedzy 4 a 11. A czy Mary teraz nie będzie miała wcale wyjść tak jak Marie i Joachim oraz czy Fred tez nie będzie miał wyjść bo królowa juz starsza no i wiadomo tez wszystkiego nie moze sama robić. I najwazniejsze pytanie czy nawet jesli przciagnie sie szkola szkola to czy Mary bedzie na urodzinach królowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podano w komunikacie prasowym aktywność księżnej na okres pobytu w Verbier zostanie ograniczona. Myślę,że w lutym i marcu księżna będzie miała kilka spotkań.
      Książę Fryderyk normalnie wypełnia swoje obowiązki, a w miarę możliwości będzie przebywał z rodziną. W tym miesiącu odbywają się w Szwajcarii Zimowe Igrzyska Młodzieży, w których książę jako członek MKOI uczestniczy.

      Usuń
    2. Według planu obchodów urodzin królowej rodzina królewska będzie w nich uczestniczyć, więc księżna również.
      To jest na tyle ważne wydarzenie, że nawet jeśli szkoła by jeszcze trwała księżna przyleciałaby na ten moment do Danii.

      Usuń
  10. Bardzo trudny wybór. Waham się pomiędzy 4, 9 i 10.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogłam się zdecydować😅🤔 zaznaczyłam wszystkie😁

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog ? Chcesz wyrazić swoją opinię ? Masz pytanie ? Zostaw komentarz

Jednak pamiętaj wszystkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usuwane.

Pozdrawiam Administratorka bloga